Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı

Kadın Hastalıkları, Doğum ve Tüp Bebek alanında tüm sorunları çözebilecek ve hasta memnuniyetini en üst düzeye çıkarabilecek bir hizmet sunmak asıl hedefimizdir.

Op. Dr. Düzgün Korkmaz

Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı

Tüp Bebek

TEDAVİLER

Kadın Hastalıkları, Doğum ve Tüp Bebek alanında bütüncül bir sağlık hizmeti sunuyoruz. Tüm sorunlarınız için deneyimlerimizin yanı sıra yüksek teknolojik tedavi yaklaşımıyla yanınızdayız.

Kadın Hastalıkları, Tüp Bebek ve Doğum Uzmanı

İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Tıp Fakültesi’nden 1997 yılında mezun olan Kadın Hastalıkları, Doğum ve Tüp Bebek Uzmanı Op. Dr Düzgün Korkmaz, 2003 yılında uzmanlık eğitimini İstanbul Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde tamamlamıştır.

18 yıl Medicana Hastaneler Grubunda görev yaptıktan sonra, Rauf Orbay Caddesi Ataköy 2-5-6. Kısım Yalı Ataköy Sitesi C Blok Daire: 50. Bakırköy – İstanbul adresinde kendi muayenehanesinde hastalarına hizmet vermeye devam etmektedir. Detaylı Bilgi

SİZDEN GELEN

YORUMLAR

İşinde oldukça iyi aynı zamanda çook iyi biri kafanızda hiçbir zaman soru işareti kalmıyor her zaman pozitif olmanızı sağlıyor ben çook memnun kaldım 2 kez kist ameliyatlarımı ve doğumu kendisi yaptı muhteşem bir Dr.

Reyhan P.

Düzgün Korkmaz’ın hocamın tüp bebek tedavisiyle Allahıma şükür 2. çocuğumuz oldu. Şuan 2 yaşında. Çok teşekkürler doktorum

Hatice Ö.

Eli çok hafif ve ağrısız. Korktuğumuz miyom ameliyatını çok rahat şekilde atlattık. Sonrasındaki muayenelerde de bir şey çıkmadı. Çok teşekkürler.

Elif Nisa A.

Sizler sayesinde Doğa’mızı sağ sağlim kucağımıza aldık. İyi ki sizi seçmişiz hocam. Herkese tavsiye ediyoruz.

Demet O.

MEDYA TÜMÜ